Selasa, November 25, 2008

aku tak reti memasak

"masak air, nasi dan telur. itu je yang aku reti dalam bidang memasak"

segan jugak nakbagitau hal ni. huhu
tapi sebab takde topik nak letak, jadi ni jelah yang boleh kongsi.
sekian. hehe.
tapi jangan disangka aku malas nak kedapur tau.
bab basuh pinggan, memang aku hebat.
jom lumba basuh pinggan. insyaallah aku menang.
hehe.
ni geng dapur aku masa kat janda baik. ada 3 orang dalam gambar orang besar.
yang paling lebar senyum (lelaki) baju putih ada vast (betul ke aku eja) dialah tukang masak.. sedap gile la..
yang lain, tukang potong, tukang angkat dulang, tukang mop, tukang jaga kucing, tukang basuh pinggan, tukang jaga stor, tukang tido pun ada. jahatnya.
tapi seronok tul.

[rindu nak duduk kat dapur reramai.. 23nov08 10.30 pagi]

6 ulasan:

Syam Ahmedarino berkata...

cam best jer xtvt ko kat janda baek tuh...

aq nich terbalik pada ko...
klu bab memasak aq cukup suka (selalu colebrate dgn ma aq) tp bab basuh membasuh pinggan Jgn HARAP!! hahaah (ssb tu kena leter.. hahah, pas masak teruk jer makan dan bersenang-lenang pinggan sepah2 hahaha)

cuti aq nak try beberapa resepi lah.. mashed potato ker..
yg best2 sket hehehe.. beck ko nak try? hahaha

klu ko nak masak gi jer kat www.vedeojug.com (bkn memasak jerr... sumer ada sich!)
ww.ehow.com, byk lg..

selalunya western food lagi simple pada mamkanan yg kita makan hhuhuhu

selamat mencoba beck!

Unknown berkata...

wah ganaz la ko syam..
kita wat catering jom.
ko masak aku basuh pinggan, nak?
cam best je..
aku malas la nak belajar masak.
takut sikit ngan minyak..
wah..

Syam Ahmedarino berkata...

hahaa...
no problma kakakakh..

beck.. x yah goreng2 pakai minyak (aq pon takot minyak panas tuh terpecik) kita rebus2, bakar2 sudehh... hahahaha

Unknown berkata...

ok.. kalau rebus lebih sihat kan?

Syam Ahmedarino berkata...

aha...

p/s: still nak reply hashah

Unknown berkata...

reply je..