Khamis, November 20, 2008

aku berchit chat

“chit chat kadang melekakan sehingga tak sedar masa berlalu”

Jam10.30 malam, aku jarang online waktu malam.
Aku nak online malam ni pun sebab nak attach email pada kawan.
Ramai jugak orang online malam ni (aku tengok kat jendela YM)
Fikir dua kali, nak buzz ke tak?? Adalah sorang hamba Allah ni kebosanan menerusi statusnya.
Hehe. Buzz la kejap.
Daripada buzz tu, fuh, aku berborak sampai kul 1. Cepatnya masa berlalu!
Tak puas la bercakap guna YM.
Nak taip, nak zahirkan dari hati, nak gelak pun payah kat YM ni.
Kadang kita tulis hehe.. tapi hati kita yang gelak, mungkin kadang-kadang je kita tersenyum.
Jarang aku tengok orang YM, tetiba gelak kuat2. Hehe..
Mungkin itu semua suara hati kot.
Dalam berborak tu, aku cuba sedaya mungkin tak berborak perkara kosong.
Supaya tak membazir masa. Sekian jela.
Hehe, buntu lak idea nak tulis apa.

[kat bilik, 7.40pagi, khamis, 20hbnov.]

Tiada ulasan: