Rabu, Disember 10, 2008

eh, kembar aku ke?

Sejak pagi ahad minggu lepas lagi, diorang asyik cakap aku ada kembar.
Sampailah ke penghujung OPKIM.
Sampai ada kawan cakap, aku ni asyik berkepit je dengan adik aku.
Haha, bila tengok balik muka dia ni.
Sama ke?
Tak puas hati, aku ambik gambar aku dengan dia.
Beza gile…
Dia putih dan licin. Aku?
Ish3.. muka dia panjang sikit. Kui3.
Apa yang sama?

Kembar aku yang dimaksudkan ialah Razman.
Pelajar tahun 1, sains nuklear.
Selamat la dia tak jadi adik angkat aku waktu OPKIM ni.
Kalau tak, asik jadi bahan je nanti.
Tapi razman ni memang baik, sopan santun budaknya.
Kembar pun kembar la..
Asalkan jangan serupa gile ngan muka aku.
Biar arrabe’ ada sorang. Hehe.
Tapi bila tengok drama yang ada kembar ni.. cam best je kan?

12 ulasan:

ProfHussaini berkata...

Hahaha

Kelakar la post ni...

Macam sama je robe.

Tapi setiap orang kan unik, walaupun mereka kembar...

Mereka tetap unik d sisi Allah...

arrabe' berkata...

yup, tetap unik di sisi Allah.
semua orang ada keistimewaannya.
subhanallah

Suhaila S. berkata...

oh ini ke abg arrabe' yg syafiq duk sebut tu? hehe hehe salam ziarah

arrabe' berkata...

syafiq mana??

Suhaila S. berkata...

mungkin anta boleh ke entry ini??..

http://suebaik.blogspot.com/2008/12/soseh2-bersama-si-mude.html

btw, di profile anta, typing error barangkali?
"dilahirkan pada tanggal 16 oktober 2008 bersamaan 7 rabi'ulawwal 1409h."

sure ke 2008?? hehe..

arrabe' berkata...

terima kasih..
tak sedor pulak.. hehe..

menarik cerita tentang budak tu..hehe

nim berkata...

arrabe', ade lg sorg kembar ko kat kmns..ko x amik gmbr dgn dia ke? dak batch 08/09 x silap aku.sm blok dgn ko ms ko jd fasi pdt. dak blok b4.

arrabe' berkata...

siapa nim?? kurang ingat la..

nim berkata...

ntah. mn la aku tau nm dia ape..adik aku, mubassyir yg ckp.

nim berkata...

eh jap..ko tny aku sape @ ko tny kembar tu sape?confius ~

arrabe' berkata...

aku tanya sapa kembar aku.. hehe..
terlupa pulak aku pasal adik kau.
aku tak kenal lagi.. bila ko nak kenalkan adik kau pada aku nim??

nim berkata...

owh...herm...adik aku tu dak surau...dia knl ko tp ko x knl dia...t klo ada jodoh korg jmpe la...insyallah..

igt tau rabe', ..ko mesti beli buku tautan hati tu...penerbit: telaga biru...aku rasa insaf bl baca buku ni...