Isnin, April 06, 2009

banyaknya buku...

"buku.. buku.. dan buku.. seronoknya"

aku tak sabar menanti bulan april setiap tahun.
sebab apa??
aku bersyukur aku duduk dekat selangor..
sebab apa??
setiap tahun aku takkan terlepas untuk mengunjungi PWTC.
sebab apa??

sebab ada pesta buku antarabangsa.
memang banyak buku terjual dengan harga murah.
segala jenis buku boleh dibeli.
masa sekolah dulu, aku selalu beli buku latihan belajar.
masuk matriks, aku beli buku studi matriks.
tapi kat u, macam tahun lepas... hehe..
aku tak beli dah buku studi..
sebab semua buku mahal2.. sebab Univ pakai buku antarabangsa.
jadi, aku beli buku untuk bacaan dan maklumat am.

seronok sebab kita terpaksa bersempit2 mencari buku.
seronok bila semua orang mencari buku.
seronok bila semua orang macam beli makanan di pasar.
wah.. suasana yang meriah.
lebih meriah dari pasar malam.

jadi kengkawan yang duduk jauh..
kebetulan pulak anda belajar di sekitar selangor dan KL.
turunlah ke PWTC..
jangan lepas grad, nyesal pulak.
beli buku bebanyak..
jom..!!

[korang nak beli buku apa??]

7 ulasan:

CAHAYA PETUNJUK berkata...

dayah..ingat lg....abg arrabe' cite kat dlm blog..pasal pesta buku..kalo kita simpan duit sehari seringgit msti bole bli byk buku....dayah akan g ke sana..hihi..mmg xsabar nak tggu..

bintubillak berkata...

thanks atas info..akk pun nak pi jugaklah...=)

Tanpa Nama berkata...

nk buku ustaz hasrizal yang baru..hihi..

hafizdnsh berkata...

Tp yg x bez nya knp time kita nak exam...sem lepas x plak..sedih plak rase mcm x dpt pergi..

Ibnu AbRaawi berkata...

sama lah dengan aku
setiap tahun memang akan pergi

tak sabarnya!!!~

arrabe' berkata...

cahaya:
ye.. betul tu dayah..
abg dah kumpul dari tahun lepas..
dah penuh tabung tu.. tak sabar nak kire.. hehe

hafiz:
exam hari apa?
ada hari free, pegila kejap.
hehe.. studi awal2..

nim berkata...

aku pn nak g....tp exam dh dekat....xtau la pegi ke x....pdhal pwtc dgn titiwangsa dekat je....hehehe...