Isnin, April 20, 2009

experimental design exam

"syukur. alhamdulillah"

halangan perang aku yang pertama sudah aku tempuhi.
syukur aku dapat tembak, hampir 80 tembakan mengena.
tapi aku tak pastilah, musuh aku tu mati atau tidak.
harap mati.
tapi ada 20 tu aku tembak2 tapi tak kena.
risau aku.
harap2 kena.

syukur, ini kali pertama kot aku rasa puas jawab exam
mesipun aku tak pasti betul atau tidak.
tapi aku rasa, berbaloi dengan usahaku.
tapi... apakah aku bakal lepasi halangan seterusnya.
rabu ni jawapannya.
anda bagaimana??
mea, kau ok??

[lepas usaha sungguh2, kita jawab periksa, pastu, tawakal, dan buat juga solat hajat, moga2 terbuka hati pemeriksa bagi markah lebih.]

2 ulasan:

MeaBerry berkata...

ye. aku dah berperang tadi. tembak sehabis-habisan peluru kat kocek. tapi aku tak tahu samada musuh tu mati ke tidak dan aku pun tak pasti tembakan tu kena musuh atau pun kena tembok penghadang aje.

ape pun syukur halangan ni dah lepas.

aku harap sangat yang aku takkan berperang dengan MUSUH YANG SAMA NI LAGI. get what i mean?

apis (bukan nama sebenar) berkata...

alhamdulillah
bagus lah kalau ko rasa macam tu

aku pun exam-exam kalini rasa puas sangat lepas kuar dr exam hall
sebab aku dah cuba sehabis baik

GoodLUCk!~