Rabu, April 22, 2009

tutup tv?

"tak sempat nak ulas"

esok aku exam.. doakan aku.
dapat update sekejap je ni.
papepun, aku nak tanya kawan2.
ada baca surat kabar?
korang setuju ke?

sebab: nak eratkan keluarga.

3 ulasan:

apis (bukan nama sebenar) berkata...

aku setuju!!!

banyak keburukan dari kebaikan yang dibawa oleh media massa yang satu ini

huhuhu

aku pun dah lama tak tengok
dan tak minat pun nak tengok
kalau aku balik umah pun
just tercangok depan tv kul 8-9pm
takpun tengok dokumentari-dokumentari kat National Geography, Animal Planet, Discovery Channel, Asian Food Channel, Travel & Living...

kalau aku tak dapat tengok tv skrg ni
aku tak kisah pun
sebab internet ada
nak dapat maklumat lagi senang dan telus kan (variati)
tapi kita kena pandai-pandai tapis la kan

hehehe~

ProfHussaini berkata...

Seumpama pisau, manfaatkanlah sebaiknya...

arrabe' berkata...

huhu...
yup.. tapi seminggu.. lama tuh