Selasa, Januari 13, 2009

blog ayahku

"segan nak heboh.. tapi benda baik, apa salahnya heboh"

jangan bagitau kat ayah aku tau.
hehe, ayah aku dah lama dalam bidang penulisan ni.
banyak dah buku, beliau terbitkan.
yang terbaru (2006) buku kesempurnaan solat terbitan e-media.
aku ada la tolong bantu2 taip sikit2. hehe.
dulu, ayah aku editor majalah dewan agama dan falsafah.
tapi sejak DBP ambil alih, tak pegang dah majalah tu.
majalah tu pun lesap. sedih je. mungkin pengisiannya agak tinggi.
sekarang editor di sinar harian bahagian pahang.

sedih pulak bila dengar, ayah nak bersara.
aku panggil dia abuya. hehe.
jadi atas minat dia nak menulis dan tertarik dengan blog.
aku pun tolong abuyaku buat blog.
ini blog dia. lawatlah ye..
http://www.baei.blogspot.com/
harap pengisian di dalamnya baik untuk kita semua.

ps: abuyaku tanya, camne nak bagi lawa blog? aku pun blur... sebab aku punye blog pun tak lawa. huhu.
apapepun, yang penting pengisian. betul tak?? hehe.

[salam kerinduan, di PTSL UKM, jam 6.40 petang, selasa 13jan09]

4 ulasan:

arrabe' berkata...

maaf agak menyepi..
sibuk dengan kuliah..
rasanya, aku nye jadual makin berterabur.
moga diperkuatkan iman.

MeaBerry berkata...

blog not found.... btul ke tak link tu?

ProfHussaini berkata...

A'ah.. Blog not found

arrabe' berkata...

sudah diperbetulkan..maaf
sila rujuk.. www.baei.blogspot.com