Ahad, November 13, 2011

blog wajah baru


adalah dengan ini aku memilih untuk menukar templat blog Lakaran Musim Bunga. aku menukar templat atas beberapa faktor:
  1. hampir setahun aku menggunakan templat berwarna coklat dan ada kebebasan burung. setiap blog yang aktif kena menambah baik mutu penampilan blog. sebagai contoh media TV, pasti anda perasan, pasti ada masa mereka akan mengubah penampilan mereka. ini membuatkan kita lebih tertarik dan bersemangat untuk teruskan menonton TV. aku juga mengharapkan kalian selesa dengan templat baru. boleh komen dan kritik. jadi, aku memilih templat yang penuh kehijauan, kerana hijau itu menenangkan minda aku. anda pula bagaimana? kalau alergi dengan hijau, beritahu aku segera.
  2. merasakan terganggu dengan muzik radio ILuvIslam yang autoamatik dalam blog yang lalu. sebelum ini aku hanya meletakkan gajet ini sebagai manual untuk anda dengar, jika bosan. Namun, ia sangat menganggu, sehinggakan aku terpaksa tutup radio dulu setiap kali hendak menulis. jadi aku mengambil keputusan untuk membuang gajet ini.
  3. aku tidak bercadang untuk meletak gajet AlQuran, tetapi setelah aku buang gajet radio ILuvIslam, aku terfikir apakah muzik yang menenangkan agar tidak bosan. teringat AlQuran, pengisi hati. aku pun mencari gajet di dalam Google.com, dan aku ketemu gajet yang bersesuaian dengan tema hijau blog ini. semoga ia bermanfaat untuk anda. jika blog saya makin berat sila maklumkan ye.
  4. FanPage Lakaran Musim Bunga. saja buat untuk anda yang tidak kenal aku. jangan add aku di Facebook profil sebab dah penuh. (mesti poyo je budak ni). 
  5. banner baru dikemaskini dengan lakaran bunga ciptaan Allah yang sangat indah.

LAKARANMUSIMBUNGA
p/s: terima kasih kerana sudi membalas pos ini. semoga kita diberkati Allah

Tiada ulasan: