Sabtu, Ogos 01, 2009

aku menjual buku

"berniaga untuk kemaslahatan"

aku dulu2 suka beli buku.
dan saya pasti anda pun suka membeli buku.
harapnya kita beli dan baca.
sebab kadang kita beli, pastu, tak baca.

oleh kerana aku ni dah macam duta bagi bangi.
tiap2 hari keluar masuk.
kesian kat kengkawan yang duduk dalam UKM takde kenderaan nak keluar kolej.
banyak kedai buku kat luar UKM yang menjual buku islamik yang menarik.
dan agak rugi bagi, kengkawan yang tak dapat pergi kedai buku2 ini.

jadi, nak bagitau je kat kengkawan yang nak beli buku2 islamik ni....
akan tetapi tak dapat keluar UKM...
bahawasanya, aku ada jugak jual buku islamik dari telaga biru.
kalau anda ni pelajar UKM dan UPM, boleh je aku belikan dan jual pada anda.
tak menyusahkan aku pun.
so, jangan memalu nak beli buku ngan aku k.
tapi kalau boleh, dari telaga biru jela, sebab aku tak de jual buku2 islamik dari syarikat buku lain.
hehe...

[sebab ayah aku kerja telaga biru]

3 ulasan:

arrabe' berkata...

nak buku apa ye?

nur_islam berkata...

salam,buku berkaitan tjwid da x?

arrabe' berkata...

ada.
buku al matien.
ada macam iqra' dan tajwid sikit.
tulisan ustaz zamri.
yang mari mengaji tv9 tuh.