Rabu, Februari 06, 2008

terjebak dengan DCHL

assalamualikum...
mesti korang nak tau DCHL tu apa kan??
dia macam networking business...
ayah aku la ajak ni... aku bukak jela..
hari tu aku pegi stadium putra bukit jalil dengan ijat...
ada rally recognition..
kira macam pemberian pangkat marquis dan duke bagi ahli DCHL yang telah berjaya..
menarik gak.. kita hanya keluar modal sikit dan berusaha..
dah banyak yang berjaya.. dan dapat pendapatan yang agak menarik..
insyaallah ia adalah perniagaan yang halal dan dijamin..
siti nurhaliza dan DCHL berganding bahu dalam membantu yayasan nurjiwa (macam tabung kebajikan)..

ada cabutan bertuah tapi sayang.. nombor tak kena.. almaklumla.. 10,000 orang datang..
tapi yang aku tak tahan dengan majlis ni, terlalu lama... 5 jam.. panas punggung aku !!!
korang boleh cek DCHL melalui laman web ni www.dchl.com.my

Tiada ulasan: