Khamis, Ogos 10, 2006

lesen-lesen

aku mula daftar untuk lesen ni sejak bulan februari 06
- ambil lesen motor n kereta serentak..
- lesen L buat dengan IMKEDA..
- alhamdulillah aku lepas ujian komputer.. 26 betul kot...syukur..
- 24 feb aku da dapat L.. kejap je..

pastu, ayah aku daftar lesen P untuk aku kat MAZRIS lak..
- kereta: cikgu wan la banyak bagi aku paham ttg memandu ni... meskipun gaya dia cam nak marah tapi dia baik...
- motor: aku tak reti bawk motor, so, abg fendi ajarla aku... tak sampai 10 minit da pandai.. senang giler ... hahaha....
- belajar kat tempat CEMERLANG di Bangi Lama

punya la lama masa belaja kereta tu sebab aku keja kan..
so, aku pun ambik keputusan ambik test kereta ngan JPj 16 mei.. motor aku tak buat sebab x sempat..
- lagi satu minggu mati la lesen tu...
- tapi malangnya, aku da masuk matriks kan... maka, aku pun gagal la dalam litar ( atas bukit)... jalanraya okay... memang sedih tul !!!

aku ambik keputusan nak ambik time cuti mid sem matriks...
- terpaksa lah perbaharui lesen L yang da mati tu..
- aku ambik belaja 2 jam balik, nak ingatkan semula...

8/8/06
- masa dah tiba..
- kat sana, aku buat test motor dulu...
- punyela cuak.. boleh lak tak tukar gear 2.. selamat tak mati n JPJ x nampak.. kalo tak hancussss aku..
- aku berjaya juga akhirnya... syukur...

- next kereta pulak, bismillahirrahmannirrahim..
- bukit lepas... LEGANYEEEEEEEEEEEEEEE !!!! memang senyum lebar la... syukur sangat..
- parking pun canTEKKK !!
- 3 penjuru, alhamdulillah, aku berjaya.. syukur...
- syukur... isnin ni 14 hb dapat la lesen P..
- balik umi n buya belanje la sate...

Tiada ulasan: