Jumaat, Ogos 04, 2006

kem EMi 06

29 APRIL 2006
KEM EKSPLORASI MENARA ILMU
bertempat di UIA, Gombak & kem alang sendayu....
anjuran jemaah islah malaysia (JIM) dan kelab rakan siswa islah malaysia (KARISMA)

sebelum...
- sepatutnya aku pergi kem akademenia di sg. congkak ( aku sebagai penolong pengarah kem)
tapi aku terpaksa bagi pada Taqiudin sebab ingatkan ada test kereta..
- dlm masa yang sama, aku dijemput jadi pemantau kem pengakap di sungai congkak jugak...
tapi sama macam kem akademenia...
- last2 minute aku dapat tau test batal... so, aku da tolak kem, takkan nak merayu balik... tapi alhamdulillah, aku jumpa abg syamil ( jiran, belaja kat UKM) ajak join kem EMi ni...so, apa lagi, join jela... tapi sebagai peserta...

semasa...
- aku dapat kumpulan 1, Q-dai ( 9 beradik) .. 9 je ahli kami..
kitorang nye sorakan
"Hajime, Katsu Tame Umarete Kita Banzai"


  1. muslim (ketua)
  2. ibrahim (penolong)
  3. husni
  4. arrabe'
  5. zubair
  6. muadth
  7. izzul
  8. hazim
  9. nubhan
  10. omar


banyak gak aktiviti yang best2... malam kebudayaan pulak, kitorang kena buat boria... haha... memang lawak giler la.. muslim n muadth jadi tukang karut.. izzul la paling lawak...

selepas...
laman forum yang husni buat untuk peserta EMI 06..
http://emi06.4.forumer.com


Tiada ulasan: