Jumaat, Ogos 04, 2006

kolej matrikulasi negeri sembilan

tarikh pendaftaran - 15 mei 2006
- ramainye yang mendaftar...

- aku dapat aliran sains hayat..
- aku dapat asrama yang paling hujung.... penat tul nak mengangkut beg ke blok c5... memang penat sangat...
- di situ la permulaan aku berjumpa ngan room mate aku, saiful.. nampak baik budaknye.. anak tunggal gak. so, adala kawan.. kami 2 orang je sebilik, sepatutnye 4 orang.. tapi takpela..
- aku minta pelepasan keluar sehari.. sebab esok nye aku ada driving test ngan JPJ...

16 mei 06 - minggu orientasi (hari ke2)
- aku tak lulus semasa ujian atas bukit... huhu.. sedih tul... tapi syukur sebab aku lepas kat jalanraya..
- pastu, terus balik KMNS..

17 mei 06

- aku masuk dalam kumpulan LDK 74 aku... ada 4 orang cina.. n yang lain malay.. LDK aku ni tak best sangat la... semua buat hal masing2.. senyap jela.. kena ada cikgu baru best.. tapi diorang sporting gakla... mungkin baru kenal kan...

18 -20 mei 06
- orientasi tamat..
- lega... kamain teruk kena seksa ngan abg fasi.. kena pump in la dll.. huhu...
- kami takleh balik mggu ni.
- banyak gak budak yang aku kenal :

  1. SMKBBB (mardhiah, sn mardiah, aisyah, widad, dayang, hamdi, fauzi, zuhairah, mardhiah 3aman03, liyana)
  2. EMI 06 ( thabit, muadth)
22 mei 06
- pembahagian kuliah dan praktikum belajar. aku dapat kuliah hayat 2 dan praktikum 8 (h2p8)
- so, bermulalah kehidupan ku sebagai pelajar di KMNS...

Tiada ulasan: