Isnin, April 12, 2010

koleksi facebook aku 2


koleksi facebook aku 2:

1. terima kasih buat adikku Muhammad Aliya Imaduddin ~ "Jagalah Hatiku,Lisanku,dan perbuatanku"


2. "diri ini leka bila hati alpa. diri ini kuat bila hati hebat." sekian untuk hari ini. Assalamualaikum wbt.


3. oh ye.. lupa nak bagitau ~ kaku melihat NatGeo kat TV1 jam 7malam tadi. melopong melihat kuasa Pencipta hidupan di bawah lautan Celebes, Filipina. ~ hebat juga mereka krew NatGeo yang berusaha untuk mencari keajaiban Ilahi, tapi malang, mereka tak mengenal Pencipta. Alhamdulillah buat mereka yang mengenal Pencipta dirinya. diaorang mencari adakah ada hidupan di dasar laut yang tidak pernah diterokai manusia sebelum ni.
memang dalam dan mereka menjumpai banyak sampah2 daripada manusia. yang tersimpan disitu. keji manusia yang buang sampah ke laut, akhirnya termendap disitu. kemudian, ada hidupan2 yang subhanallah.. seninya. tak boleh ana nak gambarkan. terlalu kagum dan wah... unexpected..


4. Lina Mursyidah kata "jgn takut pada exam.. exam hanyalah rutin n prosedur. kita menuntut ilmu untuk mengenal kehidupan. jadi, enjoy your study!" - crdit to abg suhail.. tambahan dari Lina : dan bila mengenal kehidupan ia akan membawa kita kepada lebih mengenal Tuhan..SEGALANYA akan kembali pada Allah..apa sahaja di dunia ini jika difikir2, endingnya kita akan temui ALLAH..


5. tertarik kata2 kawan di email fajar_husnuzon@yahoo.com - "Jangan terlalu memandang bintang di langit hingga kita terlupa rumput di bumi."


6. merasakan diri ini pun sudah banyak benda nak fikir. apatah lagi bila usia seperti akak Nurazilah Bt Abu Bakar ~ "Bila umur semakin meningkat......mcm2 nak kena ingat....."


terima kasih sahabat2.

Tiada ulasan: