Rabu, Februari 09, 2011

IniAkuArRabi' vs IniAnwarHadi


percaya atau tidak.
selama melayari laman Youtube.com mencari input2 diri.
tidak sangka akan ku temu suatu video yang sangat memberi kesan.
terima kasih kepada Nur Ainina Rosman yang telah statuskan video ini di Youtube.com.

selama aku tengok Shane Dawson mengarut dan merepek dalam videonya.
selama aku tengok Annoying Orange meloyakan dan sangat nyesal tengok.
selama aku tengok CikShidadariParit memimikkan muka menyanyi.
ketiga-tiga ini aku tidak memperoleh input langsung.
malah nyesal tengok turut ada.

Inianwarhadi...
semasa klik di laman Facebook.com (FB)Nur Ainina Rosman.
terlihat komennya:

[ramai eh orang suka buat video macam ni sekarang? macam dah jadi trend pulak.. haha.. ciNtaI LeW bAhaSew kiTeW~ -_-]

teringin nak tahu apa yang Ainina cuba maksudkan.
lantas...
mula-mula sangat pelik, dengan bibir Anwarhadi yang terlalu dekat dengan videokamera.
dihujung video, rasa sangat terinspirasi.
seolah-olah, aku nampak Anwarhadi sangat menggunakan medium ini dengan tujuan yang sangat baik.
terbayang dalam benak fikiranku.
siapakah lelaki ini yang berani mencari publisiti (menca-pub) sebegini?

berdasarkan video-video nya, usianya masih muda, pelajar TESL di Ausralia.
sangat bagus dia menasihatkan dan membuka pemikiran.
alangkah bagus aku kenal dia.
dan alagkah bagus dia kenal aku.
dunia ni besar, namun tak mustahil.
suka berkawan dengan pemuda yang ada keinginan untuk menjadi agen perubah.
agar aku juga boleh terinspirasi.

[The eldest son of Noor Azman Zainol, born in the year 1990, the writer goes under the pseudonym of "anak pak man" as he was called during his junior years in Sultan Abdul Hamid College, Alor Star, Kedah. Still lives in Kedah, only in a place a lot more remote called Bedong. Is now studying TESL at IPGM Pulau Pinang Campus, and hopes to be the best at not having a clue of what the people around him are talking about.]

>> klik sini untuk lihat videonya <<

p/s: IniAkuArRabi' -aku tiada akaun ini di Youtube.com. kenapa? belum berani seperti AnwarHari.
oh ye.. aku tak fanatik, tapi aku hormati cara dia menampilkan diri. moga dia terus menampilkan dalam kebaikan.


1 ulasan:

a.K.u berkata...

Salam.

Setuju sama kamu..

(n_n)v