Ahad, April 20, 2008

sahabatku yang tercinta kawin

huhu....
memang terkejut dan ??? sedih...
sedih + gembira...
sedih sebab aku tak tahu dia nak kawin... ah.. takpelah yang penting...
gembira sebab dia da kawin.. moga allah mencucuri rahmat keatas mereka berdua sentiasa...

nik fareez, aku mula rapat dengan nik sejak matrikulasi...
dia yang dipertua jpp..aku bawah dia..
umur baru 21... hafiz dan baik...
beruntung giler si husna dapat dia..
aku tak kenal siapa husna... macammana diorang kenal pun aku tak pasti...
tapi yang pasti jodoh di tangan tuhan...
orang yang baik pasangannya tentu baik juga..
semoga allah berkati kalian...
lagi-lagi berkahwin di bumi anbiya'...
subhanaallah..

ucapan untuk nik:
"ana doakan yang terbaik untuk akhi...tahniah dan selamat berbahagia selamanya bersama isteri tercinta sehingga ke akhirat sana.. umi dan abi ana pun ucap tahniah...semoga kita dirahmati allah.. amin"
mula lah aku berangan... ish3.. belajar dulu !!!

Tiada ulasan: