Sabtu, April 19, 2008

datang lambat kuliah

tersebutlah alkisah...
aku datang lambat ke kuliah...
mungkin lewat 5 minit... huhu...
pensyarah tu pulak datang awal..
nama dia dr endom.. pensyarah genetik...
memang seronok cara dia mengajar...
dan aku ni jenis yang selalu duduk depan...
dan awal jugakla datang...
meskipun aku tak paham apa dia ajar (kadang2la)
tapi aku suka cara dia terangkan...
huhu... balik semula pada cerita tadi...
aku masukla ikut kat pintu belakang.,..
harap aku tak terlepas banyak...
dudukla baris belakang sekali...
jeng3... dr endom pandang ke atas...
alamak.. dia nampak aku..
dengan suaranya pada micropon...
"kenapa kamu duduk belakang..."
terkelu lidah aku... semua toleh kat aku... huhu...
aku dengan suara perlahan cakapla aku datang lambat....
sekali dia suruh aku duduk depan... huhu.. dengan rasa malu +bangga sebab dr kenal aku...
huhu.. syukur.. alhamdulillah..
thanks dr endom

Tiada ulasan: