Khamis, Julai 05, 2012

malas nak tulis

"kemalasan itu semakin menjadi-jadi. apa cara atasi?"


seminggu berlalu dan aku masih tak kemaskini blog, percayalah aku punya banyak idea nak tulis, tetapi aku tak sempat nak tulis. hmm... sebenarnya bukanlah tak sempat, tetapi bila depan komputer, tangan dan otak jadi buntu. nak curahkan idea yang ada ni seolah-olah disekat. 
"adakah kerana diri ini penuh dosa dengan Allah?"


sahabat-sahabat yang dirahmati Allah, aku masih tidak dapat idea nak menulis. aku perlu muhasabah diri ini terlebih dahulu. buat masa ini, rujuklah Facebook saya dengan info dan idea yang saya lontarkan. "semoga kita dapat berkongsi bersama." hari ini, aku mahu kongsi persediaan untuk ramadhan melalui grafik gambar di bawah. aku peroleh daripada sumber Facebook. 







"Semoga Allah balas jasa individu yang telah hasilkan grafik ini."

Tiada ulasan: