Sabtu, Ogos 30, 2008

setelah lama tak bersenam

alhamdulillah.. dah lama pendam perasaan untuk bersenam..
setelah 4 bulan, teringin dan rindu nak joging dan bersenam di petang hari..
bila pagi pun begitu juga..
entah kenapa malas sangat hati ni...
tangguh dan tangguh...
hari minggu pun camtu...
paham paham jela.. bila tengok buku, fuh, risaunya...
baca la buku.. tak jadi bersenam..
lepas tu banyak pula aktiviti waktu petang..
mesyuarat pesatuan la..
aduhai..
sudahla naik motor tiap2 ari... jarang berjalan jauh..
badan pun tak 'tuff'.. badan pun selalu sengal2...

syukur allah masih bagi peluang aku bersenam (joging) pagi tadi..
lagi 2 hari nak puasa... ish3.. bulan puasa da susah lagi nak joging..
takpe.. harap jogathon di sekolah pagi tadi menjadi pemula untuk seterusnya..
tak kisahla bulan puasa atau tidak..
kita tak patut lemah... nabi pun leh berperang dalam perang badar (berpuasa jugak)
inikan aku...
jom kengkawan kita bersenam !! untuk minda dan kesihatan yang baik...

2 ulasan:

p u l a s a r i berkata...

salam...hehe

waaa...mcm best je...maaf la ya an tak dpt nk join

arrabe' berkata...

hmm..takpe...
rilek je..