Rabu, Ogos 27, 2008

resah gelisah

mungkin ini kecuaian diri sendiri..
terlalu sibuk dengan tanggungjawab sampingan hingga lupa tanggungjawab sebenar.
sebulan yang lalu, dr nooraini da beritahu exam 26ogos..
oh lama lagi.. rileks...
banyak pulak aktiviti datang...
nak tolak, tapi macam diugut sertai program tu..
nak taknak terpaksa jugak..
entahlah diri ni macam sukar menolak pelawaan orang..

sekarang lagi 3 hari baru kelam kabut.
aku baru minta nota dari dr.
muka dr. dah masam...
serba salah aku... yela, pelajar kesayangan..
meskipun exam ni 20% je tapi....
penting jugak.. mana boleh buat main..
tapi aku yakin boleh... !!
tapi??
hmmm... gelisah betul hati ni..
last minit punya keje...
dari dulu lagi aku da sedar.. jangan studi las minit..
degilnye aku !!!
astaghfirullah.. ya allah selamatkan hambamu ni dari tegolong dikalangan orang yang sesat.

Tiada ulasan: