Isnin, Disember 10, 2007

pabila darah hitam keluar 2



assalamualikum.. dapat teka tak ??
hehe... malas la nak berteka2..
sebenarnya saya 28hb november hari tu..
saya berbekam.. di cheras dengan pakcik ramly..
memang lama pasang hajat ni..
sejak 2 bulan lepas..
nak tau sebab apa ??
rahsia.. mana boleh bagitau..

dia buat kat kepala, leher, dan muka...
jadi hutan hitam tu, rambut la...
kena bekam, jadi kena cukur..
kirenye botak la.. hehe..
tu la maksud ditarah..

sakit tak ?
memang pada awalnye cuak giler..
tgk gamba orang buat cam sakit..
tapi pakcik ramly kata tak sakit..
bila dia buat... tak sakit sangat !!
sebab mula2 dia kasi sedut dulu.. bila dia sedut macam bius.. rasa kebas..
pastu tak sakit bila dia cucuk bagi darah keluar..
banyak gak darah kotor keluar..
lagipun ni cara nabi..
pakcik cerita.. nabi kata 3 cara untuk menyembuhkan penyakit..
1 minum madu
2 berbekam
3 besi panas. (rawatan atau bedah)
tapi nabi tak suka cara ke3...

nak buat ?? saya leh bagi nombo pakcik tu..
gambarku botak...

2 ulasan:

R.E.Z.A berkata...

salam 3laik...wah2...anta brbekam ker...xpnh dcuba lagi...hummm..x tau nk buat dkt mner...or..leh kte...x tau la :P

hummm...best x?..aper rase bdan lpas dbekam...hummm..cam best jer tgk :P

arrabe' berkata...

hmm... reza cubala...
seronok tau.. nampak macam sakit..
tapi tak sakit pun...
lagipun sunnah nabi...
rasa badan memang cam ringan dan segar...
tapi kena amalkan selalu (3bulan sekali) sebab darah kotor akan sentiasa terhasil..
aku boleh rekemen..
murahje.. satu tempat bekam rm 10..