Isnin, Mei 08, 2006

gambar kenangan !!

aku nak selit kan gambar kenangan ku ..
tengoklah...harap korang dapat mengenali diriku ngan lebih baik.. hehe...

ni lah gambar ibu bapa ku...

yang lelaki tu abuya ku : ahmad baei bin jaafar
ayah orang penang..
aku pun penang jugak ..
tok wan dan kaum kerabat ku kebanyakan kat sinila.. tok dah meninggal tahun 2005.

yang perempuan tu lah umi ku : rosnah bt yahya
mak aku orang melaka..
tapi nenek ngan datuk dah meninggal dunia, so, jarang jarang balik melaka...
sayang umi ngan abuya !!!




ni pulak famili kakak kepada abuya aku
kira diorang rapat gak ngan aku..

aku pangggil diorang ayah ngan mak..
saja special...

tapi ayah dah meninggal, time lepas aku SPM..

yang lain tu anak buah aku...
comel kan...
[dari kiri: amin, amril, ain, ati, arif, amirul (yang tgh melanguk kat atas..haha), ikin ( dia bukan anak buah.. dia mak su bagi budak budak tu !!) , takde dalam gambo = irham ]

tapi ngan famili lain [belah abuya n umi] rapat gak..


ini adalah rakan seperjuangan aku dalam pengawas !!

ada banyak lagi, tapi yang lain ada hal pulak .. so, gambo ni jela yang sempat di ambil...

belakang sekali: shareen, fatihah, asmalina, nadeera [pen.aku], zakiah, marlini, tacheyayini.. (xde dalam gambo: ain, najwa, fatin, saharizah, aini & fatimah)

baris tengah : ilyas, syazani, halim, aku, murthy, firdaus, umar, hilmi [pen. aku]

duduk: haziq, azuan, zul, zairul, fauzan, syafiq (xde dalam gambo : hakim & farhan)












gambar kelas terakhir aku : 5 aman

ni kat rumah form teacher kami [tce sa'adiah].. aku silap pakai baju.. nyesal tak pakai baju melayu !!

susah nak pekenalkan.. aku bgtau nama jela ye..

atiqah, nini, syazana, sina, huda, faz, aimi, syikin, mum, najwa, mar, lily, zuhairah, mardhiah, fatin, hanini, atifah, suhailah, rini, hidayah, fiza, remie, wani, mas, murni, mai, zakiah.

laki pulak : aku, shai, zul (ketua kelas), aman, abdullah, hazim, adam, hadzim, pi'e, nizam, sharaf, topek, firdaus, danial, sobree, syazani, hamdi, yusuf, ahmed... tu je kot.. aku harap da tulis semua... huhu.. ramai gila budak kelas aku !! 48 kesemuanye....

ni lah Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 06 07... hensem bangat sih.. hahaha...

yang duduk dari kiri: aziemah ( naib exco KMK), zulaikha (exco akademik), maryam safiyah ( su agong), atiqah hasan (nydp), nik mohd fareez (yang dipertua), affendi (nydp), fatratullah (su agong), hamim ( su kewangan), hazim ( dulu exco kerohanian).

yang berdiri dari kiri: hajar ( dulu naib exco kerohanian), linda yong hui yee (naib exco ekonomi), izzati (naib exco 3P), amal (naib exco SKR), afifah (naib exco akademik), suffi (exco keselamatan), luo - khairul asyraf (exco 3P), ammar (exco ekonomi), safwan (exco KMK), daud (naib exco keselamatan), ehem... arrabe' (exco SKR)



semuanya bagai keluarga... alhamdulillah...





ni pulak ahli geng c5.2.4. roommate yang terbaik !!! aku, dinehs, timothy cheng. aku melayu, asyik2 keluar bilik.. dinehs india telegu asyik2 duduk atas meje studi... patutlah 4 flat... timothy cina, aduhai ligat, aktif... asyik2 kacau orang.. haha... mesra la katakan.. 4 flat gak.. semuanya hayat... 3 3 pembimbing rakan dinamik... fuh... bestnye..

sepatutnya ada saiful.. tapi dia suka keluar bilik.. jadi.......


praktikum terbaik..h2p8.... macam2 ragam.. semua sporting.. baik bangat sih...
berdiri dari kiri belakang: rahmat (kelakar giler), nabila, tqa, wong (paling senyap), tasha(paling bahagia), keena, akma, ezie, nana (paling kreatif), azmi (paling manja).
berdiri dari kiri depan: arrabe' (paling hangat.. hahaha), ridhwa (paling psiko), amira, saidah (paling benar), mida, cikgu azimah, farehan, asha, (paling senyum), azida, alee (paling hensem... kena puji.. hahaa)

ajk biro sukan kebudayaan dan rekreasi (SKR), paling mantap... nak perkenal yang laki.. dulu... arrabe' (exco), abduh (ketua team sukan), rozaini (pen. ketua team rekreasi), hafiz (su). diorang nila yang paling banyak bantu aku... smart lah !!
yang pompuan.. aku tak ingat sangat... yang berdiri belakang- hidayah(pen ketua team kebudayaan, sebelah tu PDT.. tak ingatla... 3 dari kiri duduk pun PDT... maaf.. baju hijau, rurynee (ahli), tort (bekas pen ketua team sukan), pa'e (bendahari). takde dalam gamba, amal (naib exco), daia (su), anida (ketua team rekreasi), amira (pen ketua team sukan)..... tanpa diorang tak jadi program SKR..

ni pulak pembimbing rakan dinamik... bersama2 pn zaidah (kaunselor kolej).... kira macam PRS kat sekolah... ketua PRD firdaus.... kat belakang.... ada seah, safwan, nik, tim, amir amsyar, faiz comey, saiful, krishna, dinehs.. yang lain tak ingat.. pompuan pun ada... tapi tak dilampir...

ni pulak gambar fasi2 minggu pengurusan pelajar baru 07/08.... nanti aku letak gamba baru...

Tiada ulasan: