Sabtu, Januari 07, 2017

10 tahun berlalu

Assalamualaikum sahabat-sahabatku!

10 tahun telah berlalu aku bersama blogspot. Aku bermula pada tahun 2006 selepas tamat SPM, kalau tak salah aku masa tu aku berkerja di Silvernet, kedai cybercafe di Seksyen 15. Kerja yang pertama aku ceburi. Masa yang ada aku manfaatkan dengan menulis blog. Zaman kemuncak penulisan ku semasa tahun 2009, pelbagai coretan telah aku hasilkan dengan bentuk pemikiran yang berbeza-beza. Namun, ia berubah apabila ada Facebook, aku mula meminggirkan blogspot, sehinggalah tahun lepas. Aku lihat hanya 2 pos sahaja ada pada tahun 2016. Ah, sayangnya! masa telah berlalu, tetapi tiada titipan sejarah untuk aku kenang. Aku pun sudah jarang menulis di Facebook, hanya sempat berkongsi titipan orang lain.

Tahun 2017, hidupku akan berubah. Usiaku hampir mencecah 29 tahun. Pasti aku akan membuat pembaharuan. Orang kata islah diri!

InsyaAllah!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nice blog. Here I observed an experience of a person who works at silvernet, a cybercafe shop since ten years. It is very inspirable. Apart from this article, I learned about hammerhead shark which is the largest of all hammerhead species.