Ahad, November 10, 2013

Reflection Fatih Seferagic di Putrajaya

Aku sangat teruja bila dapat tahu Fatih Seferagic akan mengendalikan rancangan Reflection di TV Al Hijrah menggantikan Imam Suhaib Webb. Imam Suhaib Webb sangat best dan jelas dengan penyampaiannya, kali ini seorang hafiz yang muda belia, fuh, mesti lagi gempak. satu pendekatan yang sangat menarik golongan muda. Syabas TV Al Hijrah.

iklan di FB

Bila nampak iklan ni, lagi lah berazam nak tengok beliau dekat-dekat. Jadi, dengan semangat seorang diri, aku pun pergilah ke siri rakaman ini.

semangat di PIIACuF

gelagat pengarah Pn. Ros dengan krewnya. sempoi je Fatih

hampir 30 minit juga nak tunggu setup pentas dan Fatih asyiklah mundar mandir atas pentas. sambil tu dia sempat juga baca AlQuran. fuh... sedap!

aku bajet orang ramai. tapi tak ramai pun. mungkin sebab masa kerja

Pn. Ros bagi panduan dan kaedah rakaman.

gelagat jurukamera


gambar yang dia snap sendiri atas pentas dan upload kat FB beliau. aku download dan share kat sini

ini caption oleh TV AlHijrah

berikut siri rakaman yang sempat aku rakam senyap-senyap, sambil mata pandang ke pentas sebab kamera asyik la zoom tetiba kat penonton. Jadi, maafla kalau muka Fatih tak nampak pun.


Tiada ulasan: